fi_asko Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvor stor volum ca tar et stylingkit og ca vekt(glassfiber)? Tenker da på frakt med magnum og trenger ca opplysninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvor stor volum ca tar et stylingkit og ca vekt(glassfiber)?Tenker da på frakt med magnum og trenger ca opplysninger. tja..vanskelig spørsmål, men du kan få ei veiledning eller to av meg da: vekt: glassfiber skal vege lite, regner me ca 5kg ? noe rundt det? mener jeg klartefint å bære min bakfanger og framfanger i ei hand uten å anstrenge mg i det heile tatt egentlig.. volum var verre med. gå ut å mål gamle fangere du har på bilen din, eller om det ikke er samme bil, så finn en på samme størrelse da, å mål ca..å legg til litt alt etter hvor mye japse den er :p sånn ca? Gjorde et forsøk iallefall Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det som er problemet. Bilen står på verksted så jeg får ikke målt. Er en kar som har lyst til å kjøpe stylinga jeg har på nå, og da må jeg bestille et nytt i full fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det som er problemet. Bilen står på verksted så jeg får ikke målt. Er en kar som har lyst til å kjøpe stylinga jeg har på nå, og da må jeg bestille et nytt i full fart. må du nesten legge ut hva bil det er da..viss det er feks en golf, så er det sikkert noen på forumet som har peiling da.. menmen...jobb kaller :hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 må du nesten legge ut hva bil det er da..viss det er feks en golf, så er det sikkert noen på forumet som har peiling da..menmen...jobb kaller :hello: miata Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg