fred_stian Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Når jeg kjøpte min forrige spiller (Sony cdx-f750) i fjor sto jeg å siklet en god stund på mex-1hd, men ettersom den da kostet mer enn det hele budsjettet mitt var på ble det lite av. Og nå har jeg kjøpt meg en sånn,etter at jeg fikk igjen penger for den gamle (etter innbrudd), så lurer jeg på om noen har noen erfaringer med denne? Jeg fikk et tilbud på service avdelingen i Oslo på 5000kr, noe jeg skjønte fort at måtte være billig! :) Så kjøpt er kjøpt og gjort er gjort! kiddie Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg vet denne tråden er gammel, men shit au... Jeg har også kjøpt meg en sony mex-1hd (betalte 4000,-). Har du noen problemer med å få rippa inn brente audio-cd'er fra tid til annen? Min er litt kresen på plater, og noen ganger velger den å lese dem av, andre ganger ikke :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 prøv å brenn i 4X, funker ikke det prøv 1X, prøv også "dyre" cder Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg