rockfordchris Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 noen som har peil på JL Audio 10w7? bra element? tror dere den hadde funka bra med en helix blue 1000.2 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 noen som har peil på JL Audio 10w7? bra element? tror dere den hadde funka bra med en helix blue 1000.2 ? JA JA JA! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 JA JA JA! Tør jeg spørre hva du egentlig driver med? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Tør jeg spørre hva du egentlig driver med? ;) Har han peiling på 10W7 - JA. Bra element - JA Vil den funke med helix blue 1000.2 - JA driver han med noe spesielt...? :popcorn Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Noen som har testa 8W7 da? Når man først er inne på JL her :) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Tør jeg spørre hva du egentlig driver med? ;) Tenker du på noe spesielt, eller forstod du bare ikke at jeg svarte på spørsmålene til trådstarter? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Tenker du på noe spesielt, eller forstod du bare ikke at jeg svarte på spørsmålene til trådstarter? Mvh Stian Jeg forstod at du svarte på trådstarters spm ang 10w7, men måten du svarte på var litt morsom. Kunne tolkes litt "feil" viss du la go'tanken i det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Men tilbake til spm til Rockfordchris.. Noen som har erfaring med W7'erne? Jeg har også lurt på et slikt.... Eventuelt JL Audio sin W7 vs. Rockford sin T2 ?? damndamn Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Men tilbake til spm til Rockfordchris.. Noen som har erfaring med W7'erne? Jeg har også lurt på et slikt.... Eventuelt JL Audio sin W7 vs. Rockford sin T2 ?? damndamn W7... Jeg ville også tatt en titt på IDmax, ARC Flatline, Hertz HXS osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 W7 er noe av det bedre jeg kjenner til, anbefales:) har noen liggende her som skal bort billig. jeg ville også sett på Eartquake subzero. de spiller meget bra til en litt rimeligere penge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg