Gå til innhold

kadett c mototbytte, trim osv ?

Ranger emnet


yakuza_ninjah

Anbefalte innlegg

Hei, Da har det seg slik at jeg er 14 år og har drømmer om kadett c, mer eksakt kadett c 1978/1979?

 

uansett så tenker jeg meg å kjøpe ett prosjekt når jeg blir 16-17 år og ha som prosjekt og da lurer jeg på hvordan jeg kan få bygget meg en kadett med mellom 200 - 300 hk, GODKJENT? Devil

 

Motorbytte regner jeg med, eksos og turbo.

 

Ønsker kun erfarne svar!

 

MVH: Tim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk søk som nevnt over.. og se på http://www.opelmotorsport.com

hadde slev lyst på prosjekt når jeg var 14(er bare 17 da) og har ikke kjøpt no ennå.. går nå oppretter(vk1) ser hvor mye jobb som må til.. men kommer ann på hva slags utstyr du har i denna garasjen din da.. og hvilken motor du skal ha?

det jeg har fått med meg av og lese rundt på div sider er at man MÅ ha kadett C 1600 drivverk og annen mellom aksling, større bremser og MYE papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:w00t WOW masta t vi har mye til felles jeg og har tenkt å ta "lakkerer og oppretter" veien, helt seriøst! dessuten digger du kadett?

også det med prosjekt! men vi får se hva som skjer.... det stod jo "drømmer om"

 

men jeg har stor tro fordi min far eier ett lakk verksted og EN person som jobber for han har jobbet på autorisert opel-verksted i flere år sa min far.. Burde kanksje spørre han da?

 

MVH: Tim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen...

 

han blir motormekaniker som sagt så han kan sikert hjelpe!

 

offtopic: min bror skal kjøpe bil snart han utdanner seg som motormekaniker ( 2. utdanning, er snekker og ) og han vil ha bobble :) hehe. må jo få teste den bilen..

kjørte mye med han før vinteren men kjørte min eldste bror sin bil i 135 i 80 sonen og ble tatt av en snik av en politimann som satt med radar i en BUSK!

og kunne ikke se politi mannen fordi han var på høyre siden av en varebil han sku kjøre forbi, så med engang han avr forbi så snuten han og stoppet han 100m lengre fremme :( men får lappen tilbake i mars og kjøre mye bil med han da ( jeg får kjøre hele tiden, styre asså :cocain: )

 

Mvh: Tim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sånn for og si ifra.. du vet at hvis du vil ha nærmere 300hk i en sånn en bil så vil det koste en GOD del penger:P? er ikke mange 14 åringer jeg vet om som har råd til sånne ting.. Jeg ville råda deg til og gå for en 2.2i fra rekord eller 2.0 16v fra calibra i første omgang ihvertfall.. selv om det fort kan fly noen lapper der også;) men fint du er interesert i opel da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sånn for og si ifra.. du vet at hvis du vil ha nærmere 300hk i en sånn en bil så vil det koste en GOD del penger:P? er ikke mange 14 åringer jeg vet om som har råd til sånne ting.. Jeg ville råda deg til og gå for en 2.2i fra rekord eller 2.0 16v fra calibra i første omgang ihvertfall.. selv om det fort kan fly noen lapper der også;) men fint du er interesert i opel da:)

Bra du mann.... Bare kjør på å bruk penger på Kadett.... Er verdt det skal du se.... Jeg har brukt ca 150.000.- bare på motoren i min, og enda står det en del ingjen... Men jeg har en orginal 16S og da som jeg tar meg en tur i når jeg er lei... Gått barte 69000 km den. Nesten som ny... Kan få kjøpe den forresten og begynne på.... :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår