DynaCore Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 så i dag det styggeste jeg har sett på lang tid. Kjørte forbi shell på tiller retning byen, og imot meg kommer det en ganske så fet 911 carrera, sort.. MEN, han hadde takstativ på. Ikke nok med 2 som går tvers over, men en hel sånn kurv som de har på gamle bobler.. Jeg holdt på å kjøre av veien.. WHY? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 så i dag det styggeste jeg har sett på lang tid. Kjørte forbi shell på tiller retning byen, og imot meg kommer det en ganske så fet 911 carrera, sort.. MEN, han hadde takstativ på. Ikke nok med 2 som går tvers over, men en hel sånn kurv som de har på gamle bobler.. Jeg holdt på å kjøre av veien..WHY? Ha med seg ski ? kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 for og få med seg noe i hele tatt kiddie ...er jo ikke akkurat mye plass i en 911 Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Har sett den også, 911 996 med skistativ. Han ville vel ha med seg skiene sine da tenker jeg... Får jo ikke engang plass til ski inni min bil, så da må man jo ha de på taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Må da være lov å gå på ski selv om man kjører 911. Hvor skulle han ellers plassere dem?? Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg