EiSvIn Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hei. Er det noen som kan ha noen tips om hva som er galt med bremsene mine, jeg syntes den har litt underlige symptomer. Og problemene dukker opp bare av og til, det kan virke som om det forekommer mer når det er kaldt i været enn ellers. Det som skjer er at forbremsene ikke tar på noen sider, og jeg har bare bakbremser, dette gir som dere sikkert kan skjønne noe lang bremsestrekke.. Bilen setter seg på bakhjulene, og den trekker ikke til noen side så det er åpenbart at det er likt på begge sider. Jeg har tenkt på kaliperne, men det er jo rart at det alltid skjer synkront på begge sider da. Kan det være noe tildligere i systemet? Det er heldigvis ikke så ofte dette skjer, og som regel ikke etter at bilen har blitt varm eller jeg har bremset ett par ganger. /E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 spørs om det ikke er noe med bremsekretsen fremme da!? altså bremserørene eller no mellom kaliperne og bremsekraftforst. ville veffal jeg ha sjekka.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hmm hvis jeg var deg ville jeg prøvd å bytte bremse veske .... Det kan jo være last av hengige ventilen din som henger ... Første delen av kretsen til bremsene som får trykk er bakre kretsen så hvis ventilen står feil får du mere bremser bak en foran . Da vil bilen oppføre seg litt rart under oppbremsing :eek: Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EiSvIn Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Er det lasteventil på en sedan? Jeg trodde dette først og fremst var å finne på stasjonsvogner og pickup/lastebiler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Er det lasteventil på en sedan? Jeg trodde dette først og fremst var å finne på stasjonsvogner og pickup/lastebiler? Er nok det på sedan og gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EiSvIn Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ok.. Finnes det noen måte å teste denne på, eller er det bare å skifte og håpe at det blir bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg