Housey Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 BTW.. litt OT spørsmål.. hvilken type lakk matcher best med fargen på grillen? vurderer å lage emblemfri av en original grill jeg har liggende.. og ville vært dumt om den blei jalla.. er jo ikke vanlig sort matt? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 BTW.. litt OT spørsmål.. hvilken type lakk matcher best med fargen på grillen? vurderer å lage emblemfri av en original grill jeg har liggende.. og ville vært dumt om den blei jalla.. er jo ikke vanlig sort matt? Litt usikker på hva slags farge som matcher, men jeg vet blank svart blir helt rått!! :D Se vw2 sin forrige golf 2, den røde.... Han har lakkert grillen. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Matt svart = ser orginalt ut. Bonrath selges på NBS for den rette sum av 6-700 kr?:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Ved hjelp av 3 stk strips og litt fiksing så sitter hvertfall grillen nå som støpt!! Jippi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg