MUNKORAMA Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 supersprint grenrør som nytt og 268graders trimkam til vw 8v med hydrauliske løftere. eks g60, 1.8 1.6 selges sammen for 3000kr. grenrøret koster 6500kr nytt, og kammen 2500kr dette må vekk og selges derfor billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samleie Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Må du ha penger for det, eller kan du ta ting i bytte? Siter Lapskaus S2, Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 kommer helt ann på hva du vil bytte mot. send meg en pm med hva du er intressert i å bytte med så får vi se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samleie Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Har ett ganske nytt Sony Mini DV kamera, lysten på noe sånt?? Siter Lapskaus S2, Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg har orginal cam til 1,6 ;) hvor mye skal du ha for cammen? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Har ett ganske nytt Sony Mini DV kamera, lysten på noe sånt?? vet ikke helt jeg... er det dette kameraet?http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314727&cks=KRF jeg var egentlig mest keen på noe til mitt turbo prosjekt eller penger, men kan inngå en avtale på kameraet og 500kr hvis kameraet er nytt og ubrukt. ellers er jeg ikke interessert desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 jeg har orginal cam til 1,6 ;)hvor mye skal du ha for cammen? 1000lapp for bare kammen. nypris på kammen er 2500kr, og den er like god som ny. kun småkjørt med. skulle du ha bremser eller ikke? har mistet ditt mob nr, så hvis du sender meg en melding kan jeg sende bilde av det før du bestemmer deg. er lite keen på å skru det av i kulda, men må man så må man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hehe.. :P jeg får ikke penger med folket shø.. jeg maser og maser men.. nei! :P jeg sier i fra! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 bilder? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 vanskelig å ta bilder av kammen som sitter i delemotor, men kan få tatt bilde av grenrøret senere i dag. det er dette grenrøret hvertfall, men ikke så kromma da det er 2005modellen jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok, kan du si meg hvor mye effekt osv dette utgjør..dette er ikke oe tilpassningsdrit med kammen? er kunn til bruksbilen mens jeg bygger andre glfen.. så det må gå om hverandre. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 kammen putter du rett i. ikke noe problem. får med registerreimhjulet da jeg ikke har verktøy til å skru det av. effekt skulle være 5-10hk på 90hk motor og 15hk på g60. grenrøret vet jeg ikke hvor mye, men skal visst hjelpe litt. hadde ikke original eksosmanifold da jeg brukte det og vet derfor ikke forskjell på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok, skjønner.. bruksbilen er en 8v gti.. mye tar du kunn for kammen? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 1000kr for kammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 inkl frakt? :D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg