Gå til innhold

Monoblokk spørsmål

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått tak i en slik: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1131

Og lurer på noen små ting:

Er denne så god som prisen tilsier? Mener ikke at det er det dyreste jeg har sett, men den koster jo litt. (i allefall for en 18-åring uten noe serlig til jobb! Hehe)

Jeg kjører nå 2x12" Momo gnx på denne. Er det et "dumt" valg?

Hvis jeg skal bytte bassere, forslag til hvilke jeg burde velge?

Og ikke minst: Innstillingene på denne... Jeg trur ikke jeg merker noe forskjell når jeg stiller på de to kontrollene til høyre (bass boost og noe annet) skal det være noe forskjell uten sånn ekstra-ting å putte inn i den kontakten der?

Level eller hva den heter kjører jeg på det minste.. eller... altså så den spiller høyest da.

Der hvor man justerer Hz trur jeg jeg kjører den ganske midt på. Hva er egentlig forskjellen? Når jeg hadde den på full guffe blei det ganske rar og ikke så veldig fin bass.. :wonder

Er ikke så flink på dette her, men håper det er noen snille skjeler som vil hjelpe meg!? :D

Mvh. Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ville heller valgt denne forsterkeren .

117365.jpg&w=200&h=200&comp=true

1 kanals effektforsterker med delefilter

Bass Remote inkludert

Lavpass filter 35-250Hz trinnløst justerbart 24dB

Justerbart subsonic filter 10-50Hz

Justerbar fase 0 - 180 grader

RMS Effekt @13,8V 4Ohm mono: 500W

RMS Effekt @13,8V 2Ohm mono: 800W

RMS Effekt @13,8V 1Ohm mono: 1000W

Stabil 1Ohm mono.

Powertilkoblinger: 35mm2 kabel

Høyttalertilkoblinger: 10mm2 kabel

RCA innganger: L/R

RCA utgang til ekstra forsterker

Mål (H x B x L): 64mm x 282mm x 410mm

Kontakt meg for tilbud .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Det er bare det at jeg allerede har infinity'n i bagasjen da! ;P

Derfor jeg håpet på at noen kunne hjelpe meg litt med instillinger og greier!? :)

Denne bruker vi i en civic coupe (komplett infinity anlegg) til å drive 2 stk infinity kappa perfect 10.1 og klager ikke på lyden :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider