torslett Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hmm.. er ikke de veldi skjeldne da ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 ja, er vel ikke mange som hugger competition utgaver... dessuten er det ikke verdt bryet å switche en 16v mot en 8V f.eks ABK motor, da den motoren er veldig stabil og funker meget bra. nei, A4 motor hadde vært litt mer artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 klart de hadde det :) men vet ikke hvordan det vil gå om jeg hiver meg ut i dette prosjektet :s Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo83 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Så det har ikkje noe å si at 80`n ikkje har quattro system da? Why??? A4 1.8t leveres jo også med Fwd... :D Så det er ikke noe prob. Det største problemet som nevnt tidligere er det elektriske. Men det er gjort før å kan gjøres igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hmm.. Det er akkurat det jeg ikke er sikker på om jeg er rette man til å kaste meg inn i... Noen som kan liste opp hva som må byttes ut av lednings nett? for jeg har ikke peiling Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fant en motor til salgs nå til 15k. Så nå har jeg byndt å tenke på å gjennomføre dette.. Lurte bare på noe styr.. Hva med bremser og ellers av understell ? noe av dette som må byttes ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg