torslett Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Driver å tenker tanken på en A4 1.8 t motor i min Audi 80 B4.. noen som har gjort dette ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Oliver Sprengers "Rs80" hadde 1,8T, men den var bygd på en '88 audi 90 tror jeg...finner ikke igjen den opprinnelige websiden hans. Her er en norsk B4 Avant 1,8T i hvertfall: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2696&AC=ON Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 den detter rett nedi den.. motoren passer på gammle kassa og.. den er helt lik som de gamle blokkene.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Det sies at motoren passer ja, men hva av elektrisk må være med? Tror kunnskapene mine er litt for begrenset til at jeg skal gi meg i kast med et sånt prosjekt, men fyttirakkern så kult det hadde vært :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Det hadde vært utrolig spennende og prøvd dette. Jeg må vel ikke legge opp igjen allt av det eletriske ? noen som vet hvor og hvor mye det koster for en a4 mod? vil ikke ha en som er gamlere en 97 mod. har hørt at hjernene på 96 og nedover er dårlige når det gjelder chipping. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hadde vært noe å luktet på ja. Må nok legge opp det elektriske anlegget. men som jeg leser så passer den bolt on på girkassa og resten. hadde vært kjekt nedi quattroen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Det er vel ikke snakk om absolut alt eletrisk? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Regner med det. siden el.anlegget ikke kan sammenlignes i det hele tatt med anlegget i en 80. men byr vel ikke på større utfordringer enn alt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Okay.. Får se om jeg finner noen som har gjort dette en plass som kansje kan hjelpe meg litt mer. var innom TS Racing i Molde og snakket med dem litt.. Får se hva som skjer fremover Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Okay.. Får se om jeg finner noen som har gjort dette en plass som kansje kan hjelpe meg litt mer. var innom TS Racing i Molde og snakket med dem litt.. Får se hva som skjer fremover Hva hadde dem å si til godt? Får man rusket til seg ledningsnettet fra en a4 så er det jo bare å pusle i vei så går det tilslutt :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Så det har ikkje noe å si at 80`n ikkje har quattro system da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Den 80en som ligger link til over her, den triller faktisk her på øya den. Meget pen og gjennomført bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 legg ut mer info når du får vite noe. hadde vært artig å fått inn en 1.8T i 80`ien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Det hadde vært kult de ja :p men tror de blir litt for mye arbeid for meg.. har ikke så mye greier på de eletriske.. men 2.3 20v da ? er det bare plug and play ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Det hadde vært kult de ja :p men tror de blir litt for mye arbeid for meg.. har ikke så mye greier på de eletriske.. men 2.3 20v da ? er det bare plug and play ? Nei, det passer vel enda mindre, siden du ikke har femmer fra før av. I tillegg passer vel ikke girkassa noe særlig. Det eneste du kan putte i din som er 'plug and play' er vel en 2.0 16v fra competition.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg