_Dev|L^ Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Har du en veldi billig 325i eller vet om noen som har en , pris fra 1500-5000.+++ kan se veldig sjabby ut både invendig å utvendig, helst med takluke. motor bør være i ok stand... Å må være 2dørs. gjerne i nord norge. send gjerne mail eller Pm... HASTER!! :biker ser jeg skrev feil er 2 dørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pontius Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hvis du finner en 3 dørs bmw 3-serie så vil eg gjerne at du legger ut bilder av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har du en veldi billig 325i eller vet om noen som har en ,pris fra 1500-5000.+++ kan se veldig sjabby ut både invendig å utvendig, helst med takluke. motor bør være i ok stand... Å må være 2dørs. gjerne i nord norge. send gjerne mail eller Pm... HASTER!! :biker ser jeg skrev feil er 2 dørs har en Bmw 325i 2dørs som jeg mulig skal selge.. men ikke i pris klassen din.. du skal være flink hvis du finner en i det hele tatt til 5000,- jeg skal ha 20 000,- for min. 1986mod gått 134 000km (garantert) er noe Mods i motor bla en kvassere kam. (er ikke sikker åssen kam det er) kon filter + at jeg har skiftet ut fordelerlokk,rotor,plugger,pluggledninger,olje,oljefilter,vannpumpe+++ alt nytt så er nytt for ca 2000 bare i motor. noe rust men ingen farlig rust. er nederst i den ene hjulbuen. null rust i dørken. helt strøkent interiør.. jævlig fin gråfarge metallic selvsagt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hvordan/hvor kan man få tak i kvasskam til bmw 320 ? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Dev|L^ Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 har en Bmw 325i 2dørs som jeg mulig skal selge.. men ikke i pris klassen din.. du skal være flink hvis du finner en i det hele tatt til 5000,- jeg skal ha 20 000,- for min. 1986mod gått 134 000km (garantert) er noe Mods i motor bla en kvassere kam. (er ikke sikker åssen kam det er) kon filter + at jeg har skiftet ut fordelerlokk,rotor,plugger,pluggledninger,olje,oljefilter,vannpumpe+++ alt nytt så er nytt for ca 2000 bare i motor. noe rust men ingen farlig rust. er nederst i den ene hjulbuen. null rust i dørken. helt strøkent interiør.. jævlig fin gråfarge metallic selvsagt. :) hei jeg trenger i hovedsak ett helt karroseri .. har en helt nylakkert strøken e30 318 ombyggd til 325 men mangler godkjenning. noe som vist er nesten umuli.. så jeg trenger en billig bil som jeg skal flytte alt over på.. men takk for innlegge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 stemmer.. den jeg har er oxo en ombygd fra e30 318 til 325i med totalt ombygd med alt utenom bremsene bak.. skal være simpelt å få godkjent. :) ihvertfall det jeg har hørt.. :w00t :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg