Reset Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jeg har en 86modell golf 2 som jeg skal selge i deler.. dører bagasjelokk seter dashbord baklykter framlykter "1000" metringer til grill dørtrekk dører <-87 girkasse vinduer skjermer Har alt anna og.. bare og spør :bok mvh ole Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hvordan er det med girkasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 girkassen er der.. har ikke skrudd den av enda! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 bump Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 bump! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Farge på dørsider, seter og dashbord? Har du instrumenter med turteller uten defekt digital klokke? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvilken farge er skjermene? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 ferge på dørsider og seter er grått med mørke striper om jeg ikke husker feil! :P dashbord er svart! instrumenter emd turteller har jeg.. klokka skal vare i orden! :) skjermene er gull\orange.. kan pusses ned for evt lakkering! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ferge på dørsider og seter er grått med mørke striper om jeg ikke husker feil! :Pdashbord er svart! instrumenter emd turteller har jeg.. klokka skal vare i orden! :) skjermene er gull\orange.. kan pusses ned for evt lakkering! Har du bakre sidetrekk også? Hvilke stoler er interiøret fra ? CL, GL eller lignende? Pris på dashbord med instrumenter levert Molde siden? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 har baktre trekk ja.. viss det er 3dørs ja.. dashbord og instrumenter kan jeg få til byen gratis! :) mye du vil gi da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 har baktre trekk ja.. viss det er 3dørs ja.. dashbord og instrumenter kan jeg få til byen gratis! :) mye du vil gi da? Tre dørs ja. hvilken bil er stolene fra da? Cl eller GL eller noe? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 er ikke helt sikker på faktisk:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Bump!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 pris på venstre dør og venstre forskjerm? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg