-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 har 2 stk wild beast 12" som skal bygges inn:) Noen tips om kasse? type? bassreflex eller... osv :) takk. Forsterker type Audison_VRx_1.500 2000w rms som skal brukes på disse :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er vel med noen anbefalinger fra fabrikk? Lønner seg å følge dem... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 det jeg mente var at en bør få det tett mellom baksetet og basskassa. og så er det det volumet du skal ha i kassa, og så har du det lille kammeret på framsida av kassa. noen som mente det blei det samma som båndpass. Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 JanM, sjønner tanke gangen din :) men er det da "lukket" kasse dær bassene er? eller open "bass port" i kassa? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er vel med noen anbefalinger fra fabrikk? Lønner seg å følge dem... Er det...men lurte på om noen hadde testet 2 stkWild beast i 740 sedan :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 fikk det fortalt av en som driver bilstereo forreting når jeg sa at jeg ville ha skikkeli trykk i bilen i steden for 50m fra.... kan liksom ikke få begge deler i en volvo :P cadence subbene var visstnok veldi gla i mye watt, men det var visst ikke nødvendig, er nokså lettdrevne i tillegg... blir ikke bygd noe anlegg i den bilen nå... blitt påkjørt, overkjørt og jeg er utkjørt og lei av bilen. så lenge den går gir jeg faen:P ny bil til sommeren dersom jeg slipper unna army`n.. Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg