Mazda 323f Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Noen som har sett filmene? Er et sjukt stort element i kasse som sprenger så gutten flyr bakover... elementet er større enn voksne karen jo, holdt på å le meg ihjel og den filmen er 20 år gammel! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hehe, det er helt i starten på film nr 1! Husker 'Doc' sier i etterkant etter at huset blir rasert av den høyttaleren "Marty. You better not hook up to the amplifier. There's a slight possibility of overload" Hvor Marty svarer: "Yeah, I'll keep that in mind" Hehe. Rart hva man husker gitt. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Oi! Har ikke sett den enda, men jeg har akkurat leid den, siden dette er en av filmene man hører noe om overalt... Har bare ikke somlet meg til å se den enda.. Fikk lyst til å se den i kveld.... Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Kan det være Fostex` fw800n? Husker ikke hvordan den i filmen så ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Mener å huske elementet er større, dog lenge siden jeg har sett disse fine klassikerne :) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg