e stens Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 1 cadence 12" solobass striker brukt 1200,- 1 zachry dsw 250 subforsterker (300w 4ohm) til hjemmebruk brukt 1500,- 2 cadence 6,5" høytalere fra settet zc602 flett nye 600,- 1 stinger 80ampere skillerelè (for kobling av flere batteri) aldri brukt 200,- Dette selges fordi jeg egentlig ikke har bruk for det å trenger penger pga. bilkjøp. Har brukt cadence subben og forsterkeren i hjemmekinoanlegget og dette fungerte veldig bra!! Skillerelèet har jeg hatt liggende lenge uten å få brukt det.. Høytalerne var i et frontsett jeg kjøpte, men jeg fikk bare bruk for diskantene og delefiltrene.. Kan evt også ta innbytte i en sony active black display cd spiller med mp3.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 e stens skrev: 1 cadence 12" solobass striker brukt 1200,-1 zachry dsw 250 subforsterker (300w 4ohm) til hjemmebruk brukt 1500,- 2 cadence 6,5" høytalere fra settet zc602 flett nye 600,- 1 stinger 80ampere skillerelè (for kobling av flere batteri) aldri brukt 200,- Dette selges fordi jeg egentlig ikke har bruk for det å trenger penger pga. bilkjøp. Har brukt cadence subben og forsterkeren i hjemmekinoanlegget og dette fungerte veldig bra!! Skillerelèet har jeg hatt liggende lenge uten å få brukt det.. Høytalerne var i et frontsett jeg kjøpte, men jeg fikk bare bruk for diskantene og delefiltrene.. Kan evt også ta innbytte i en sony active black display cd spiller med mp3.. bilder av cadence 6,5" høgtalerene og 12" solostriker!!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg