Gå til innhold

Rød Puma, Trondheim

Ranger emnet


Volvopowerdelux

Anbefalte innlegg

Hva er så tvilsomt med 380 hk på forhjula i en puma? Kanskje du er så snill å utdyper det du? Har man nok penger er det ikke problem å få 380hk i en puma du. Kanskje hvis du bare decaltrimmer så...... damndamn

Er jo en del civicer som er 1.6 litere med 500+hk så skjønner ikke helt logikken din

 

WORD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er så tvilsomt med 380 hk på forhjula i en puma? Kanskje du er så snill å utdyper det du? Har man nok penger er det ikke problem å få 380hk i en puma du. Kanskje hvis du bare decaltrimmer så...... damndamn

Er jo en del civicer som er 1.6 litere med 500+hk så skjønner ikke helt logikken din

Du fyrer ikke så rent lite i ovnen du heller.. Sikker på du kunne ha terga på deg gråstein...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så tvilsomt med 380 hk på forhjula i en puma? Kanskje du er så snill å utdyper det du? Har man nok penger er det ikke problem å få 380hk i en puma du. Kanskje hvis du bare decaltrimmer så...... damndamn

Er jo en del civicer som er 1.6 litere med 500+hk så skjønner ikke helt logikken din

Selvfølgelig er det ikke noe problem, har selv hatt Civic 1.6 som har bremset 283.5 hk på ca 0.7 bar. Så du trenger ikke fortelle meg hva som er mulig og ikke mulig ;)

Men først så står det at bilen er fullstappet med japsedeler fra HKS, Greddy bla bla bla... Så står det at det er deler fra Focus WRC'n som Henning Solberg vissnok har hatt... Det er jo ikke måte på hvor grom denne bilen er! Så du som tydeligvis kan alt om dette kan vel fortelle oss hvor vanvittig rå denne er da...?! Få høre litt spesifikasjoner nå da... Hvor er den bremset til 380hk på hjula f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke noe problem, har selv hatt Civic 1.6 som har bremset 283.5 hk på ca 0.7 bar. Så du trenger ikke fortelle meg hva som er mulig og ikke mulig ;)

Men først så står det at bilen er fullstappet med japsedeler fra HKS, Greddy bla bla bla... Så står det at det er deler fra Focus WRC'n som Henning Solberg vissnok har hatt... Det er jo ikke måte på hvor grom denne bilen er! Så du som tydeligvis kan alt om dette kan vel fortelle oss hvor vanvittig rå denne er da...?! Få høre litt spesifikasjoner nå da... Hvor er den bremset til 380hk på hjula f.eks.

 

Nå ser jeg ikke helt hvor jeg sier at jeg har rå peil på den bilen hen da.... Eneste jeg sa var at det er ikke noe problem å få så mye hester i en puma. Om du sitter å dikter opp egne setninger i hodet ditt når du leser det vet ikke jeg men noe må du nå gjøre, eller kan du referere meg til utsagnet mitt som sier at jeg har sagt noe slikt? damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er da ikke Kailkill & jai som påstår alt dette, det ser dere da. At den Pumaen flytter på seg kan jeg skrive under på, men hva som skjuler seg under panseret vet jeg ikke, så da dropper jeg å komme med rykter og antagelser også!

 

Takk tombra for at noen ser på skjermen uten de brillene jeg ikke kan ha fått i posten :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår