quattroco Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Noen som lakkerer rimelig i Lhmr området? Er snakk om en Svart (LY9B) Audi Coupe 89 modell. Skulle hatt lakkert begge kanalene, nedre del av bakfanger + evnt speil høyre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 æ vel en på biri som driv me slik tru jeg.. har egen lakkboks.. husker dog ikke navn! men da er du litt lenger iallefall Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 tfac her på forumet, fra Hamar, lakkerer også ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 tfac her på forumet, fra Hamar, lakkerer også ;) Hvordan vil du si at finishen er? :) Ikke sett at dere er kompiser, mener jeg..hehe.. :hello: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 :bump Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ikke sett resultatet enda.. men skal opp og fotografere bilen hans en dag, så kan gi svar etter det ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ikke sett resultatet enda.. men skal opp og fotografere bilen hans en dag, så kan gi svar etter det ;) Sender du meg en PM når du har gjort det! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg