TurboLeon Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Noen som vet hvordan jeg låser opp denne igjen ?? F*n så irri....kom ut i morres og da sto det bare safe der.... Håper på RASKT svar!!! Haster noe veldi!! Det er snakk om spillern som står i Orginalt i min Seat Leon 2002 mod MVH Andreas Veheim Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Åssen safe snakker vi om ??? jeg ville kanskje kontaktet Benny i Olsenbanden :D hehe ha en fin helg da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Det står safe i displayet på spillern når jeg slår den på, går ikke an og gjøre noe! Trenger et skikkelig svar!!!!!!! MVH Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Her skal du få et skikkelig svar, og ikke noe Olsenbanden-tull: VAG-bilers originalradio er tyverisikret med denne safe-sperren. Denne slår seg på enten når man kobler fra batteriet i en periode, eller hvis lignende "tyv-aktige" handlinger skulle forekomme med strømmen på bilen. Har selv denne sperren på originalradioen i min bil, men den radioen røk raskt ut av bilen gitt :) Så til måten hvordan du skal løse problemet: I manualen som fulgte med bilen vil du kunne finne fremgangsmåten, til hvordan du skal låse opp spillern. Her er det også vedlagt en kode. Det er også mulig at du har et eget lite hefte som vedlegg til bilmanualen, hvor spillerinfoen står spesifisert. Det du trenger for å låse opp denne spillern er altså en fremgangsmåte - (en kobinasjon av en hel haug med tastekombinasjoner for å komme inn på riktig "meny"). Deretter trenger du koden for å låse den opp, som altså er spesifisert et sted i manualen eller lignende. Etter at du har tastet denne koden skulle alt være i orden!! PASS LIKEVEL PÅ: Dette kodesystemet funker på samme måte som PIN-systemet på mobilen din! Dermed er det svært viktig at du ikke tuller og sleiver med trykkingen, da spillern kan gå i "lås" slik den nå er - inntil en forhandler får sendt den inn til opplåsing! Slik er det hvertfall med min, men vet ikke om dette er tilfellet med din! Bedre å være på den sikre siden.. Lykke til... Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Takker for bra svar, men har lest gjennom alt som ligger ved brukermanulaen, men der ligger det ikke noe som hører til radioen! Har nettop kjøpt bilen, så har ikke kommet så langt at jeg har fått byttet spiller enda...men virker som jeg må få bytta den ut nå! Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Takker for bra svar,men har lest gjennom alt som ligger ved brukermanulaen, men der ligger det ikke noe som hører til radioen! Har nettop kjøpt bilen, så har ikke kommet så langt at jeg har fått byttet spiller enda...men virker som jeg må få bytta den ut nå! Kjøpte du bilen privat, eller gjennom forhandler? Det virker veldig rart at dette ikke står spesifisert i noen manual i bilen din! En løsning vil jo være å dra innom en forhandler og forklare saken.. MEEEN, skal du lage litt ordentlig stereo i denne bilen er det like greit å få den ut med en gang!! Hehe.. orginalspillere har ikke noe å gjøre i et ordentlig musikksystem i en bil. Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg