Spas Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hvor langt tror dere en honda civic kan gå, denne jeg har sett på har gått 270000 ca. det er jo en turtallsmotor så den har nok hatt noen omdreininger. Det er en 1992 model. Er det no vits og kjøpe denne siden har gått så langt.? Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Kommer ann på ganske mye. Alder på tidligere eiere.. Teknisk tilstand, servicehefte o.l.Men etter hva jeg har erfart så er det ikke motorene som er problemet. Men rust. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Det er min onkel som har hatt bilen de siste 6 årene. Han som har hatt den før han veit jeg ikke noe om. men onkel har tatt rusten med en gang han har sett en boble. den er rolig kjørt men den har kjørt langt, så hvis bilen bare går 40 000 til så kjøper jeg den ikke. Må høre litt med dere. ;) Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Du må ta med i beregningene dine om hvordan det har vært med oljeskift, oljefilter, reg reim, tennplugger, luftfilter osv... Få den takstert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Honda er jo slitesterke biler, men jeg ville ALDRI ha kjøpt en bil uansett hvilken, når den har gått så langt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Post i rett forum! *flytte fra off-topic* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 tror ikke det noe problem så lenge det er skiftet olje og filter jevnlig, min forrige bil en accord 91. var gått 265000 når jeg kjøpte den og den var gått 400000 km uten problermer når jeg solgte den. det eneste jeg gjorde var å skifte olje og filter v ca 8000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 En motor blir som regel ikke ødelagt av vanlig rolig kjøring, så om onkelen din har hatt bilen di siste 6 årene, og han selv har kjørt pent, og ikke hatt mye problemer, tror jeg bilen fungere knall. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hvordan motor er det i den? er også et spm... Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg