Ticket2Fly Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Hei, må få kjøpt meg noen sommerhjul til BMW'en og lurer derfor på hvilket ET som er riktig til denne bilen ? Og hva er det orginalt ? Vurderer dim. fra 15 - 17 tom. Forresten noen som skal kvitte seg med hjul som passer kjærra mi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Jeg hadde 25ET på mine 7,5x16, det er lavt innpress på bimmerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Okay... men da går det vel greit med ET 30 også da ?? Husker ikke eksakt regelen for endring av sporbredde mener det er lov og endre maks 20 mm totalt. Stemmer det ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Du kan bruke ET 25 og 30. Bilen er faktisk best å kjøre med 15" felger. De som kjører raskest på bane med E30 har 15". Har derfor satt dette på min E30 , den ser også ganske ok ut når bilen er senket.. Disse kjøpte jeg i vinter til min E30 Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Hei! Orginal innpress på bmw e30 pleier å være 35, men da står felgene kollosalt langt inne og det ser ganske tåpelig ut Jeg har et 28 på sommerhjulene mine og det ser ikke helt bra ut( De står alt for langt inne i hjulbuen) jeg vil anbefale innpress mellom ca 13-25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Hei! Orginal innpress på bmw e30 pleier å være 35, men da står felgene kollosalt langt inne og det ser ganske tåpelig ut Jeg har et 28 på sommerhjulene mine og det ser ikke helt bra ut( De står alt for langt inne i hjulbuen) jeg vil anbefale innpress mellom ca 13-25 Mine har ET30 og de står da ikke så langt inne i hjulbuen. det skal ikke mye til før de subber i hjulbuen hos meg ser det ut som(min E30 er senket 60mm) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by Bmw345 Jeg har et sett 7,5/16 TSW Hookenheimer. 4 gode dekk, men en felg har tatt kvelden... Dekkene er 205/55.... Er kun int. i felger og dekk som er kompl. og i god stand. Men takk for tilbudet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Ut ifra det dere sier (TAm & 345 osv.) så virker det som om ET burde ligge på ca 20-30 så da har jeg ihvertfall et inntrykk av hva det ca bør ligge på....må bare prøve å få tak i noen hjul nå da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by TAm Mine har ET30 og de står da ikke så langt inne i hjulbuen. det skal ikke mye til før de subber i hjulbuen hos meg ser det ut som(min E30 er senket 60mm) Merkelig.. Jeg har iallefall noen mim vinterfelger med innpress på 13 og de tar ikke borti hjulbuen( den er ikke valset, tror jeg) disse felgene står faktisk godkjent i vognkortet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Kommer ann på hvor brede felgene er også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg