Flat Out Accord Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 E da so masse drit som kjem ut gjennom eksosen då ? :P der som varmerøyret går ned i eksosen... Varmerøyret er vel for at forgassaren ikkje skal frysa, elle da som e inni forgassaren eit eller anna i alle fall :P Kommer vel ikke eksos inn i forgasseren, men varmluft som har passert eksosmanifold. Correct me if I'm wrong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Stemmer det, hvis du ikke har det er det stor fare for å bli plaga med forgasserising. Blir nok bra denne bilen.... evighetsmaskin Satser på at den blir bra, corolla pleier vera evighetsmaskin. Måtte bytta topp på den i sommar fordi ventilane vart knuste, men etter at det var fiksa går den fortsatt lika fint :D bilete kjem snart!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Satser på at den blir bra, corolla pleier vera evighetsmaskin. Det kan eg love deg at corolla er laupsa,ivertfall dei som eg hadde!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kommer vel ikke eksos inn i forgasseren, men varmluft som har passert eksosmanifold. Correct me if I'm wrong. Kommer ikke eksos nei, men det er jo greit om all luften som kommer inn i forgasseren har går igjennom et filter da. Unødvendig å skulle være så uheldig å dra inn noe drit, når man kan unngå det... Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 mhmm.. ja.. men, ska prøva å finna eit svar på problemet, om eg har tid:p Til OK'N; Ja bilen din tålte jo den hardkjøringe du dreiv med. skrapte autovern, hopte og veit no ikkje meir ka du gjorde med den eg.... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg