laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har vurdert å bygga om til twincam, men e so mykje stress med nye bremsar, ny motor, girkasse, ny godkjenning og blablabla!:P men no trur eg ikkje da vette på ei stund i alle fall, sista året på gymnaset so nok som skjer skal eg sei deg....:P:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ute å kjøyrer enda laupsa? :biker om du bare beholder toppdekselet fra orginal motoren ser ingen forskjell im du har 1.3 elle 1.6! bremsene dine skulle holde hehe Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe, ja:p men eg giddakje :P tiltak... går no gromt no med nytt luftfilter so!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Tøft prosjekt! skal følge med på dette! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Tøft prosjekt! skal følge med på dette! :) Takk, hadde ikkje rekna med å få sånne tilbakemeldingar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Fett prosjekt. Er det RWD eller FWD på disse? Er det RWD er det ekstra fett! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Er nok FWD!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Jobba meir med sideskjørtena i dag. Pussa ned sparkelet og sparkla litt meir att. Var ein del små hull som måtte tettast. Beklagar utydelege bilder, mykje sparkelpartiklar i lufta :( Arbeidsplassen Garasjen til bilen min og litt arbeidsplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Soting av bakrutene ferdig! Bilete kjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joaquin90 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Blir sikkert bra detta:P Siter "The fear is in the eye of the beholder" (don`t let it be you) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ja da blir no betre enn kva du kjem til å finna på med "xr2i-en" din!! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joaquin90 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ja da blir no betre enn kva du kjem til å finna på med "xr2i-en" din!! :titties: Nei hei xr2-i er dei gromaste bilane ever!!! Spes. visst eg får te ein xr2-i med cossie motor :) :fingers: Siter "The fear is in the eye of the beholder" (don`t let it be you) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja lykka t, men da går nok ikkje mange vekena før den e vrak om DU ska kjøpa den!;P Edit: Kjøra, ikkje kjøpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joaquin90 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Køyre no seff org fyrst, so får me sjå om da vette noke meir "pulver" visst da blir eit prosjekt:p Siter "The fear is in the eye of the beholder" (don`t let it be you) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Berre spørja om du treng hjelp, eg e drug med sånt!:P:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg