Snowx Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 :hello: Nå er endelig bilen ute av "lakkboksen" så tenkte jeg kunne legge ut bilder. Alt arbeid er gjort selv så ble ganske fornøyd! Kunne tenkt meg å få lagt på ett lag med klarlakk i en skikkelig lakkboks så jeg blir kvitt støv-problemene vi har hatt. Fargen er Lamborghini Candy apple blue som vistnok er samme farge som Jantore sin RX7 selvom jeg syns min er annerledes. PS:Dette er første gang jeg har lakkert med lakksprøyte så finnishen er prega av støv og en håndfull hengekøyer. FØR: ETTER: På bildene her har bilen også blitt senket 5.50cm noe som hjalp MYE! Blir ellers ikke så mye snax til sommern, penga går til å kjøre bilen! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 må si du gjorde en bra jobb til å være første gang.. regner med å se deg på treff ;) liker fc'n.. men synes helt clean hvit er mest digg på de.. men godt jobbet :D bilen ellers org.? Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Takk takk :) Hehe fargevalget var ganske spontant, hadde bestemt meg for rød eller svart, dro på torshov og ente med lakkode på metalic blå :) FCen min er DØNN orginal S5 men uten spoiler (har ikke funnet en jeg liker enda). Bilen har på bildet Tein RA dempere og noen små andre understellmods kommer nok. Ellers har jeg noen små motormods (radiator, fuelpumpe, dyser, datasprut). I år blir treff prioritert ja, så den blir nok å se på mange forskjellige banedager. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 syns denne vingen er veldig pen og clean, skal jo ikke ha noe ekstremt på en så fin bil vettu :) er bare leppe og en vinge så er jo bilen strøken og genial :D mye gav du for den forresten ? Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Joda den orginale S5 spoilern er fin den, men frontleppe er prioritert nå :) Jeg ga 30 000 for den og da kom motoren på en pall vedsiden av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ble pen den der. Har lurt litt på å skaffe en FC selv, men da blir det Otto motor i den. Men vi trenger ikke starte en ny otto vs wankel diskusjon. Fargen ble fin på bilen, blir artig å se den på banetreff. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Skal bli spennende å se åssen denne oppfører seg på banen. Blir min første sesong hvor jeg kan kjøre selv så jeg må jo ha en brukbar bil til banekjøring. Blir vel litt sidelengs regner jeg med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 ble veldig bra den lakeringa! du sier det er første gang? WOW, må si meg imponert kiddie eneste jeg ville bytta var felger, må få deg noen japse felger med litt kant på! aneglsmili mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 hehe, er første gang (men fikk litt hjelp av en som har lakka 1 bil før) :P Jeg er fornøyd, men som jeg skrev er det mye støv og noe sig som da ikke syns på bildet.. så de juger litt heheh... Syns de felgene jeg har er ålreite og de holder ut 06 sesongen. Må vel ha noe som støtter bredere dekk etterhvert, da med kant ja!! :D Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Er glad jeg ikke lakket bilen min blå :p Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 For da hadde den vært lik min? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 utrolig pen og clean bil skal se etter denne på treff :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hei Ble fin bil det der......Blå bil er konge DU kan nok forhandle deg frem til en gratis Whaletale-spoiler av meg. Turbo 2 spoiler er oxo gratis ( den er litt frynsete da....) MVH Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Ser temmelig sweet ut det der. Har du meldt deg inn på Mazda-OGN eller?? http://www.mazda-ogn.org/forum/index.php :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 er det bare jeg som syns den var dritfet uten vinge ? :D har sinsykt lyst på en sånn bil som du har :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg