Flasher Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Alle delene er til E28, men diverse passer på E30 også.. Sånn som rattet: Passer E28 85- og alle E30, såvidt jeg mener Pris? BUD Instrumenter E28, har aldri sett med sånn forbruksmåler før? Er det fra 535? går til 5 liter jo .. haha Videre så har jeg m20b20 topp, og endel mer motordeler.. Bunnpanne e30, lmm, innsug.. Har E28 delebil, med komplett strøkent interiør, 4xel vinduer, spoiler, senkesett (ikke papirer) shadowline bil, med lister og lamper.. alt helt Delebilen.. El vinduer, lakkerte fangere, lakkerte speil.. 16*8 felger. Ellers komplett, uten motor/gir m20b20 sånn farge er det på interiøret Innsuget med fuelrail og dyser 15*7.5 GI BUD 95223483 Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 kess e kammen å væntilan på derre tåppen dinj??? å derre væntilløfteran??? har kjørt av reg.reima på min e30 320 kjønner de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det skal være bra.. Har ikke sett stort på den jeg, men han som jeg kjøpte bilen av, sa att toppen var overhalt for ikke så alt for lenge siden.. Men det var jo rådebank da, og jeg kom over ny motor.. Kom med ett bud, så skal du få den billig.. men ikke til gi-bort pris ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Turtelleren/forbruksmåleren er fra en engelsk/usa bil, derav MPG, altså miles per gallon:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg