Audi80 Sport edition Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hei! jeg har kjøpt meg en Audi 80 Sport edition for 25 000kr er det et bra kjøp? det er bare en 1.8 med 90 HK... ingen tekniske feil. 2 små bulker bare. også må jeg bytte en list foran på panseret.. noen som har noe forslag til styling? frontfangeren er litt sprek i under så vurderer å kjøpe en ny fanger. forslag?? eller om noen vet hvor jeg kan få kjøpt den samme til en billig penge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 se der ja, oppe å går :afro trodde du skulle ta nye bilder i dag jeg? :w00t kanskje ta en tur etter skolen i morra å få fiksa no bilder? kan dra med kamera jeg vettu;) når det gjelder styling, så ere ikke så mye å hente for din lommebok:P men hva med senk, større felger å sånt småtteri? du har jo skifta lysa på sia bak å så.... Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 fin bil,ikke minst fargen kiddie årsmodell er det?ville ikke ha gjort så mye mere en å senke den,og sette på noen større felger. her er min 91 audi 80q 10års jubileumsmodell. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90279 den er ombygget til b4 front,til våren blir det senking/felger og stereo. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 det er en 91 model, ikke 89 som tidligere nevnt.... bilen din så fin ut oter.. kjekt med quattro:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Vanlig RS2 fanger hadde vært veldig pent! :) Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg