Xantera Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Da har jeg endelig klart å få fingern ut av en hvis plass, og fått sendt blinklysene mine til Minoko. Dette er blinklys til 73 mod 142, og det har aldri før blitt laget hvite eller andre blinklys til denne modellen. De skal støpe en eksakt form, så man kan kjøpe blinklys i forskjellige farger etterhvert. Jeg skal selv ha hvite blinklys. De skal også lage en form av mine Volvo 164 baklykter, som blir produsert på samme måte, men jeg mangler venstre baklykt! Hvis noen har en liggende eller vet av noen, ta gjerne kontakt med meg. Rabatter på lykter er en selvfølge!:) Anders Vinje TLF: 47880720 Hvis noen er interessert i sånne blinklys/baklykter, eller andre modeller er det bare å ringe Minoko AS på tlf:74085400. De lager som sagt hva som helst av plastikk, og de har en god del modeller liggende inne! Mvh Anders Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 jeg har en baklykt du kan låne men må sende den nedover.. hva koster det for containerblinker å bakløkte??? Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 jeg har en baklykt du kan låne men må sende den nedover.. hva koster det for containerblinker å bakløkte??? Har du det? I strøken stand? 164 (bredlykt, seks felt)! Kan du ikke sende meg en sms på tlf: 47880720. Jeg har ikke tilgang til internett i helga sjø. Vet ikke helt pris enda, men jeg skal få ned prisen ja. Eneste man må huske at dette ikke er "lagervare" så det blir dyrere enn å kjøpe baklykter til en Audi A3 for å si det sånn. Men rundt 3000-4000 for hele settet kanskje? Tørr ikke si det for sikkert! Mvh Anders Vinje Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 jæg så på den venstre lykta mi å den var brestet :( 3000-4000 hva litt dyr for mæg.. sia jeg skal kjøpe lakk no.. menmen Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg