jetta Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Noen som vet hva clutchen på en golf gti tåler nm/hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 tja.. holder vel sånn ca til 200ekte hk og 300-350nm tenker jeg.. veldig avhengig av bruk selvfølgelig.. :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta Skrevet Mai 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Hmm... dårlig greier. Hva mener du med ekte da ? "Alle" benker viser jo forskjellig. A3 1.8T og gti har vel samme clutch ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 mener hester som er som virkelige orginale hester... altså omtrent det du får ved en Steg III oppgradering.. (210hk hos tunere..) 'Samme clutch på de ja, så vidt jeg vet.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Svänghjulet är sämre än själva kopplingen... Svänghjulet är ett "fjädrande" för komfort... Värdelöst... Det är en oerhörd skillnad på ÄKTA hk å uppgivna hk... AZAD har 199,2 ÄKTA hk å han fullständigt krossar 193 hk BSR Golfar... Jag som ENDAST bytt IC på min... Inget chip.. drar ifrån 193 hk BSR Golfar/A3... Jag drar jämt med 180 hk Leon/Octavia RS... Slutsats... Man ska inte tro på vad chippen ger.... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Men pleier man ikke å bytte svinghjul når man bytter clutch på disse bilene da?? eller har jeg misforstått nå... Men Azad hadde vel også en "steg III" oppgradering, derfor jeg nevnte 200hk som "max"... alt avhengig av bruk... (altså 200 ved reltativt pen bruk..) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Oki, han typen på simco snakka om rundt 200hk. Måle neste uke, var noe galt med dv`n Snakka med en som selger mtm chip på vestlandet eller noe. Han målte 160hk orginalt og den ga deg 215 eller noe. Må se på økninga da, alle som chipper kjører vel bilen i benk etter chipping ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AZAD Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Jag har inte något steg 3 från någon trimfirma däremot rostfritt avgassystem från turbon 3" och efter katten 2,5", till det har jag ett chip som ger ca 1,3bar vid 2500rpm samt en fromtmonterad IC, original luftbox med vanligt luftfilter. När jag plockade ut min koppling som hade gått ca 1 år så var lamellen helt slut, jag har kört hårt med bilen men man tycker att det ska hålla för lite mer. Bytte lamellen och tryckplattan till en 465Nm platta samt svänghjulet till ett enkelmassesvänghjul. Nu är känslan helt annorlunda och vid t.ex. snabba växlingar då man gasar igen så slirar inte kopplingen/svänghjulet som tidigare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 :) Hvor får man tak i nytt svinghjul da?? SKal ikke ha selv, men kjekt å vite :) "Men Azad hadde vel også en "steg III" oppgradering, derfor jeg nevnte 200hk som "max"... " -Var ikke ment som at du har Steg III fra ett firma, men det du har er jo i stort sett det ett Steg III kit inneholder da, pluss at du har større I/C i tillegg... derfor jeg skrev som jeg skrev (med ".." ) Jetta: hvem var denne MTM fyuren på vestlandet?? Børge Olsen? Hvilken chip skal gi 215hk? Mente han at GTI'n bremser til 160 org?? uff uff.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta Skrevet Juli 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Vært lenge off line nå. Flissundet Motorservice www.flissundet-motorservice.no Flissundveien 37 2270 Flisa Norge Telefon: +47 629 500 33 Fax: +47 629 501 32 Dette er klippa rett fra audituning.com Det må være den mest u seriøse personen jeg har snakka med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg