DiNGo Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Heisann, jeg har manta b 77 med original 4 trinns som står skrått fremover.. jeg skal ha record 2,2i med girkasse.. tipper det er record kassa. Spaken vil da komme altfor langt bak som jeg har hørt. Må nok modifisere giroverføringa så spaken dukker opp lenger frem.. Vil at den skal være der så den passer Manta GSI 5 trinns konsollen, så det ser ut som en original GSi inni bilen. Hvordan er den beste måten å kappe og skjære og sveise detta? Få tak i et "HØL" fra manta gsi karosseri eller ? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 I min bil har de som gjorde det bare skåret hull. Og poppa fast en plate over det gamle hullet... Hvis du har en Manta Gsi midtkonsol, kan du sikkert se utifra den hvor hullet skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 oki da gjør jeg det enkelt ;) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg