turbo666 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Orginalhøytalerene i bilen duger ikke.. har montert 2*10 JBL GTO 1002D 2+2 Ohm pr element(lukket kasse paralellkoblet så forsterkeren kjøres i 1 ohm tror jeg?:) ) Forsterker Sony X500DX Originalhøytalerene er 4".. Er det mulig å tilpasse noe større/bedre som matcher subbene? nå er det sånn at bassen lett overdøver resten av lyden hvis jeg vil og det er ikke morro;) må ha mer mellomtome tror jeg? komponentsett er aktuelt hvis diskanten kan limes fast til dash.. enkel modifisering av dører er akuelt og morsomt hvis noen vil vise meg hvordan:) hjelp mottaes med tusenvis av takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Orginalhøytalerene i bilen duger ikke.. har montert 2*10 JBL GTO 1002D 2+2 Ohm pr element(lukket kasse paralellkoblet så forsterkeren kjøres i 1 ohm tror jeg?:) ) Forsterker Sony X500DX Originalhøytalerene er 4".. Er det mulig å tilpasse noe større/bedre som matcher subbene? nå er det sånn at bassen lett overdøver resten av lyden hvis jeg vil og det er ikke morro;) må ha mer mellomtome tror jeg? komponentsett er aktuelt hvis diskanten kan limes fast til dash.. enkel modifisering av dører er akuelt og morsomt hvis noen vil vise meg hvordan:) hjelp mottaes med tusenvis av takk:) enkelt å få inn 5,25" der, det vil fungere godt, bruk med stor fordel litt penger på demping av dørene dine, det vil du ha mye igjen for:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo666 Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 enkelt å få inn 5,25" der, det vil fungere godt, bruk med stor fordel litt penger på demping av dørene dine, det vil du ha mye igjen for:) med enkelt mener du da at jeg kan kjøpe moen adaptere? :) eller må døra moddes? uansett.. tilbud mottaes med takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 med enkelt mener du da at jeg kan kjøpe moen adaptere? :) eller må døra moddes? uansett.. tilbud mottaes med takk;) har du ei stikksag så lager du den på 5min.. eller du modifiserer den orginale litt, har gjort det en gang, men det går ikke med alle 5,25" jeg bruker aldrig ferdige adaptere, plastskrammel.... lag heller noen stødige selv.. å dempe godt så får du et myyye bedre resultat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg