rgreffel Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det er vel ingen som har en varmeveksler til klima anlegget som de ikke trenger. Min ble ødelagt i julen og har kjørt uten siden, har jo FAEN meg ikke varme i bilen... anger2 Jeg fikk en pris på 10200 på Audi Sentert i Bergen men en student har absolutt ikke råd til å betal det.. Jobben skal bli gjort selv da tenkte jeg men vil bare ha en brukt varmeveksler når en ny orginal koster flere tusen kroner... Håper på svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 kanhende vi kan hjelpe deg her i nærheten av oslo...vi ar bred erfaring på vw/audi biler, og hvis det er problem med å få vekslet mellom varmt og kaldt, da kan det ligge i flere enheter på klima ankegget(hvis det er klima). som regel ligger det i panelet, og det fikser vi for ca 3500,--4000,- Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg