red-5 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 har 4 stk som skal vekk Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hmm... kanskje jeg sku ha testa en eller to av de der ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reflex Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg har selv en JLAudio 12W3 6 ohm DVC "den gammle typen" i en lukket 35,5L, i ei bobble. Å jeg mater den bare med 130W men den trykker bra med en fin stram bass. Men tviler på at V2 er noe dårligere enn den som jeg har!:) Så den anbefaler jeg på det sterkeste. Mvh Alex Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg har selv en JLAudio 12W3 6 ohm DVC "den gammle typen" i en lukket 35,5L, i ei bobble. Å jeg mater den bare med 130W men den trykker bra med en fin stram bass.Men tviler på at V2 er noe dårligere enn den som jeg har!:) Så den anbefaler jeg på det sterkeste. Mvh Alex Tenkte å teste litt bare... høre hvordan forskjellige elementer låter. Har en Alpine 4-kanaler som kan gi 500W rms... så får vel brukt elementet til hva det er godt for. Hvor mye er anbefalt lukket kasse på denne her da? Eventuelt portet. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Tenkte å teste litt bare... høre hvordan forskjellige elementer låter. Har en Alpine 4-kanaler som kan gi 500W rms... så får vel brukt elementet til hva det er godt for. Hvor mye er anbefalt lukket kasse på denne her da? Eventuelt portet. Mvh Tony To stk. på den forsterkeren er perfekt. Kan sterkt anbefale disse i hver sin 35 liter lukket kasse med lett/normal demping! Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 To stk. på den forsterkeren er perfekt.Kan sterkt anbefale disse i hver sin 35 liter lukket kasse med lett/normal demping! Mvh Stian Liker jeg lyden har jeg fått mye sub for penga da... Skal uansett teste litt Morel nå i kveld så får se ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ingen som er interesert? De går for 1000 stk. har også: 1 stk. kicker kx 700.5 bud 1 stk. kicker kx 1200.1 bud Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg