vrtx Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Får man kjøpt kit der man kan få fjernkontroll på sentrallås? jeg har sentrallås på alle 4 dører men vil ha det på fjernkontroll. noen som har gjort det før? noen som vet om/hvor man får kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Har DEFA alarm jeg.. da var det med fjernkontroll.. Sikkert mulig og få til bare sentralåsen også.. ;) men alarm er kjekt Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hmm, du får jo noen kit på ebay, av varierte sorter.. har selv lurt på om eg skal kjøpe et, men er litt usikker på sikkerheten, med tanke på koding på fjernkontroll/mottaker:) Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ja finns mye rart. så de hadde noe på mobilsentrum også men det var komplett med motorer i alle dører. men de har jeg jo... trenger bare en sender og en mottaker. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg