mondain Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Noen som har peiling på Excalibur bilalarm? Jeg har montert bilstereo i bmw'en min. Og da koblet jeg av batteriet, men når jeg skulle koble det på igjen gikk alarmen av. Det er kanskje normalt. Men nå får jeg ikke start på bilen i det hel e tatt. Jeg vet at det er alarmen som gjør det. Jeg har fullt batteri og når jeg vrir på nøkkelen så er det bare et lite klikk og ikke noe mer. Men jeg hørte noe om at jeg måtte "slå" en kode for å aktivsere igjen når den har vært uten strøm? Noen som har peiling på det? Har ikke noe særlig med instruksjonsbok :( Takk på forhånd! Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Er ikke bare starteren som tilfeldigvis har tatt kvelden da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg