Gå til innhold

Excaliburalarm! Hjelp!

Ranger emnet

mondain

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på Excalibur bilalarm? Jeg har montert bilstereo i bmw'en min. Og da koblet jeg av batteriet, men når jeg skulle koble det på igjen gikk alarmen av. Det er kanskje normalt. Men nå får jeg ikke start på bilen i det hel e tatt. Jeg vet at det er alarmen som gjør det. Jeg har fullt batteri og når jeg vrir på nøkkelen så er det bare et lite klikk og ikke noe mer.

Men jeg hørte noe om at jeg måtte "slå" en kode for å aktivsere igjen når den har vært uten strøm? Noen som har peiling på det? Har ikke noe særlig med instruksjonsbok :(

Takk på forhånd!

Nissan 200SX '90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår