fred_stian Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Vindus heveren i golfen min, sitter skrudd fast med en skrue i midten av selve håndtaket og mange spor i metallet som er festet til døra + plastikken som er på håndtaket. Den delen som sitter i døra, er det mulig å bytte ut den uten mye mere jobb og knot? For jeg har dratt det metallet nesten rundt, så det er veldig lite tagger igjen... Dette ble vel egentlig en teit forklaring, håper noen skjønner, hvis ikke kan jeg sikkert legge ut bilde.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 må nok bytte ut hele heisen, da dette er èn del Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 når jeg leser dette opp igjen.. så sier du at det er "sporene" som er ødelagte... joda.. bare og bytte selve sveiva.. laga i plastikk den! og tviler på at selve sveiva vil klare og slite ut heve/senke mekanismen egentlig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Vis det er stål tappen som er utslitter stemmer første inlegget. Hvis det er plasten i sveiven som er gåen skifter du sveiv :) Tror mest på at det er det øverste da jeg er sikker på at alle med iq høy nok til å skrive her fatter at du må skifte sveiv om den er ødelagt... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 min IQ = ... tja.. 4 kansje... om jeg er heldig eller har en god dag :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe... jeg mener at den delen som er av metall er slitt. For jeg hadde no jalla torshov heisere, som var festet med skruer rett i metallet, + at den hadde sånne "spor" som er på metallet i golfen. Men hva mer enn den metall biten med spor er det som blir byttet ut da? Må man ut med dørtrekket og ruta, eller...? Har hatt av det dørtrekket et par ganger kan man si, men klarer ikke helt å huske den heise delen... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 okei, siden den metall tappen er slitt. så må du belage deg på å bytte ut hele heisen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe... jeg mener at den delen som er av metall er slitt. For jeg hadde no jalla torshov heisere, som var festet med skruer rett i metallet, + at den hadde sånne "spor" som er på metallet i golfen.Men hva mer enn den metall biten med spor er det som blir byttet ut da? Må man ut med dørtrekket og ruta, eller...? Har hatt av det dørtrekket et par ganger kan man si, men klarer ikke helt å huske den heise delen... :) jeg har en heis du kan kjøpe:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 delen er #1 på bildet! selges kun som 1 del! høgger'n har garantert noe slik liggende! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Det er ikke så komplisert ut som det ser ut på tegningen. Gudskjelov:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Og forresten Housey: Hvor har du fått tak i det bildet/tegningen? Hvis det finnes sånn over flere av delene på golf er det jo genialt! Eller er det såkalt "kun for vw ansatte"?! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hele den blå.. De selger den ny fra autospar, noe som kan være lurt, da vaieren er kjent for å ryke. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Og forresten Housey: Hvor har du fått tak i det bildet/tegningen? Hvis det finnes sånn over flere av delene på golf er det jo genialt! Eller er det såkalt "kun for vw ansatte"?! egentlig skal det være kun for ansatte i VAG (delesalg).. men vi har da alle våre yrkeshemmeligheter :) neida.. du finner det her... : http://etka.auto2.ru/?lang=eng Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Google litt så finner du det garantert. Feks: ETKA Electronic Parts Catalgoue Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg