_DuDe| Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg har en 85 modell volvo 240 til salgs. Noen små bulker men ellers bra.. bilen er i kjempe bra bruks-stand.. hadde den akk på bukk å så under bilen å det er ikke noe rust..bare bittelitt i hjulbrønn bak.. bilen er eu-godkjent i 1år til.. bilen har heller ikke gått mere enn 183000.. en eldre mann som har hatt denne bilen før.... Forrige eier hadde vraket bakakselen på et merkelig vis.. var ihvertfall helt tom for olje.. å da satte jeg på en bakaksel som var sveiset sperre på....(veldig fint i rundkjøringer) Bilen er i meget bra stand..kunn litt eksos lekkasje og litt ødelagt baklykt..Bilder kommer senere.. 8000,- kr skal jeg ha for bilen. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Bump..... må vekk... 10000,- da? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei! Hvor bor du? :) Jeg veit ikke hvor Brandbu er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 7 mil nord for Oslo..Mellom Oslo og Gjøvik..Umulig å bomme ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Stemmer det....;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Bump... må bort.... 10000,- pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse- Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Bump.... ingen som vil ha en bil? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ingen som vil ha volvo? 9000,- da? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hvilken motor sitter i denne da? Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 2,3 A motor Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 bump....! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Du har tilfeldigvis ikke flere bilder? :) Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det kan jeg ta hvis det er interesant? Har kjøpt meg ny bil å da har jeg lovet mamma å selge volvon før hun er tilbake i fra syden om en uke...hehe Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvis noen er interisert så kan jeg vaske den å ta flere bilder.. har akk vært ute å gravd av litt snø på den.... bruker den ikke om dagen skjønner dere... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Bump.... 8lapper? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg