Figgi Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 de er en fryd for øyet og se på Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 http://home.no/flip/bilder/esjomini/esjomini_33.jpg Sinnsykt fett bilde. Hvilket objektiv har du brukt ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 http://home.no/flip/bilder/esjomini/esjomini_33.jpgSinnsykt fett bilde. Hvilket objektiv har du brukt ? Sigma 10-20mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 har ikke større versjon? for wallpaper :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Herregud du er en magiker med det kameraet altså! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hobbyfotograf var en sterk underdrivelse.. Hvertfall når det gjelder ferdigheter! :) Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 X2!! Kjøpte samme kamera som deg for 3 dager siden, og prøvde å knipse litt i Sachsenhausen og Ravensbrück, men hadde ikke sjans til å komme i NÆRHETEN av halvparten av dine skills (snål setning, men whatever). Både du, Moore og Hansy er en sinnsyk inspirasjon! Noen tips til linser? Hvor mye må jeg ut med for å få noe bra? Muttern kjøpte et Nikon D70S i polen, og slang på en blitz til 3000 i samme slengen. Tenkte på å gjøre det samme, men de hadde ikke en dritt til Canon der=/ Uansett, utrolig bra bilder! editledit. link til mine ikke-bil-bilder. Derfor jeg ikke har postet de her;) håper det er greit for moderatorer, da dette ikke er et konkurrerende forum... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Meget fine bilder! Det er litt sånn 'Magasinet'/reportasje-feeling over noen av bildene, både mtp. motiv, utsnitt/plassering og 'stil'. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 mere bilder ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 X2!! Kjøpte samme kamera som deg for 3 dager siden, og prøvde å knipse litt i Sachsenhausen og Ravensbrück, men hadde ikke sjans til å komme i NÆRHETEN av halvparten av dine skills (snål setning, men whatever). Både du, Moore og Hansy er en sinnsyk inspirasjon! Noen tips til linser? Hvor mye må jeg ut med for å få noe bra? Muttern kjøpte et Nikon D70S i polen, og slang på en blitz til 3000 i samme slengen. Tenkte på å gjøre det samme, men de hadde ikke en dritt til Canon der=/ Uansett, utrolig bra bilder! editledit. link til mine ikke-bil-bilder. Derfor jeg ikke har postet de her;) håper det er greit for moderatorer, da dette ikke er et konkurrerende forum... Artig å kunne være til inspirasjon. Føler meg fremdeles som en amatørfotograf. En linse jeg har vært veldig fornøyd med er Canons EF-S 17-85mm IS, som er en veldig grei allround-linse som erstatning for den originale 18-55mmen. Denne koster vel rundt 5000 ny, men hvis du surfer litt rundt på bruktmarkeder (feks foto.no), så kan det være du får tak i en billigere. Jeg solgte 18-55mmen min relativt fort, og har følgende nå: Canon EF-S 17-85mm IS Sigma 50mm f/2.8 DG Macro Sigma 10-20mm f/4-5.6 Mitt neste kjøp blir mest sannsynlig Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM. Linsen jeg bruker mest er Sigma 50mmen. Det kan til tider være upraktisk med fast brennvidde (fordi man må flytte seg selv for å "zoome"), men faste linser er som oftest panserskarpe. Jeg er veldig fornøyd med denne linsen, selv om den kan jage litt i mørke og er litt treg i fokuseringen (den er en fullverdig makrolinse, så objektivet beveger seg et stykke fra standard til 1:1). En Canon EF-S 17-85mm IS er et finfint objektiv å begynne med. Det er skarpere enn 18-55mmen, har større zoom og IS - bildestabilisator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kult bilde, skulle kanskje hatt litt lengere lukkertid, tenker da på bilen som kommer på akslerasjonsfeltet. Men liker settingen veldig godt! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg