xZoPpY Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Heisann Her er det nok en del som har peiling på lakkfarger eller hva? Det jeg trenger hjelp med er å finne rette farger som jeg kan lakkere min speedbåt i. Vet dette er et bilforum, men nå snakker vi jo samme lakk som til bil ;) Finnes det noe fargekart eller nettsider som har avbildet alle typer metallic lakk farger? Er ikke like lett å velge lakk, så trenger noen tips til hva som kunne ha passet til båten. Jeg skal ha 2 farger kombinert og vil helst ha litt lyse farger. Har tenkt på sølv metallic med svarte striper. Noen folk som kan komme med tips her? Takker så mye for svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg annbefaler deg sterkt å dra til et lakkeringsverksted å se gjennom fargeprøvene de har der.. Du får sikkert lov til å sitte å se igjennom alt de har så lenge du vil ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ok, var det jeg tenkte meg, men var ikke sikker på om de hadde fargeprøver. Men jeg får ta meg en tur til de :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg