Lars Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hei Kjøper meg snart en bmw e30 touring ( stasjonsvogn ) og har lyst å bygge litt anlegg i den. Jeg har lyst på et anlegg som spiller bra. Fast,stramt,detaljert og med litt punch i. Har tenkt å bare kjøre frontsett og sub da jeg ikke er noe stor fan av 6x9. Så jeg lurte på om noen kunne komme med forslag til et oppsett som vil fungere bra i en sånn bil.Har tenkt på egen forsterker til frontsett og egen forsterker til sub + eventuelt kondensator. Noen som har noen forslag,synspunkter, ideer? Musikkstilen er for det meste house osv. Takker for alle svar! MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hei Kjøper meg snart en bmw e30 touring ( stasjonsvogn ) og har lyst å bygge litt anlegg i den. Jeg har lyst på et anlegg som spiller bra. Fast,stramt,detaljert og med litt punch i. Har tenkt å bare kjøre frontsett og sub da jeg ikke er noe stor fan av 6x9. Så jeg lurte på om noen kunne komme med forslag til et oppsett som vil fungere bra i en sånn bil.Har tenkt på egen forsterker til frontsett og egen forsterker til sub + eventuelt kondensator. Noen som har noen forslag,synspunkter, ideer? Musikkstilen er for det meste house osv. Takker for alle svar! MVH Lars Fikser det meste jeg. Har du no budsjett? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Kom med en prisantydning så skal du pinadø få tilbud :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg