stan Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg skal lakere hele bilen min til våren,og da skal jeg lakere hele fangerene,også vil jeg ta bort de listene på siden av bilen,men hvordan er de festa??? Siter Honda Prelude 2,3I 4ws X - VW Caddy TDI X - BMW 320I E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 De sitter bare med klips, bare å dra av tror jeg. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Uff,da må jeg tette dem igjenn da,noen som vet om en bra måte å gjøre det på ell??? Siter Honda Prelude 2,3I 4ws X - VW Caddy TDI X - BMW 320I E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 gestet med mange små propper/klips. Bare å dra de av. noe av det letteste er vel bare å kjøpe mtech sidelister. disse er like flate som de på fangerene, så det står bra i stil. fjerner du de orginale så får du maaange hull bortover siden, husker ikke om listene er litt innfelt, men tror det. så da er det ennå mere jobb å fjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg