beemerworld Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 er det noen her som har en grei e21 til salgs gjerne i midt norge eller hedmark oppland... litt arbeid ønskelig .. helst 320 eller 323 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Bra noen flere vil ha E21 iallefall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 ja har hatt et par jeg da men ingen på veien enda har et alpina fangerkit som ble plukka opp av en fyr i belgia for 4 år siden.. dette er ferdig til lakkering men jeg har ingen bil å putte dem på skal bygge alpina replica m 745 turbo motor dvs 3,2 turbo.. skal gå ann det ja .. må ha det bare må ha d kunne vøri moro med en e12 5 serie m storsekser å men disse er det enda færre av Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 se også tråden om ny femmern min gi noen menings Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 selg heller alpina fangerne til meg.. å 323 lyktene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 går ikke an å selge noe man har gått mann av huse for å få tak i ...hehe har du peiling på hvite blinklys foran til 21 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 [noe sånt skal jeg få til etter hvert bare ikke rød Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 går ikke an å selge noe man har gått mann av huse for å få tak i ...hehe har du peiling på hvite blinklys foran til 21 Det er både hvite og svarte blinklys på f.eks ebay. Ikke så dyre heller sist jeg sjekka. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg så det på en annen side.. husker ikke helt hva den het.. men så fant jeg støtfangere også.. orginal forran og bak, kromma! var sånn 700 pr stykk :D 323 lyktene tror jeg bare at jeg skal gå å bestille orginalt hos bmw forhandler her i byen, men jeg vil ha den lille ekstra leppa du har på det bilde der... snadder snadder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ja d er alpina frontspoiler d har en jeg +skjørt og bakfanger(halvfanger) alt ferdig grunna Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 blir nok e 21 på meg nå i helga ja ... skal til mosjøen å se på en som har gått 147000 323 m skinn 15k Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 blir nok e 21 på meg nå i helga ja ... skal til mosjøen å se på en som har gått 147000 323 m skinn 15k Håper det blir handel da, e-21 er jo konge (og det sier jeg som hadde en som russsebil :op ) Forresten har du sett på denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=956934 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ja, den har jeg lyst på, hadde kjøpt den jeg hadde det ikke vært for at den er så langt unna meg. :( Jeg har forresten endel e21 deler til salgs, send pm for info. Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 ligger en haug e21 på http://www.bmwccn.no på kjøp/salg.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 skal ha prosjekt... helst en urørt "gammelkaillkjørt" bil.. det kom inn en på das auto i fjor eller noe med oppbrent el anlegg som ikke hadd gått langt men eieren sku absolutt hugg den.. fuck... "ingen ska kjør i hjel sæ inji hær" sa han ..haha jeg dro på huggern å ribba bilen for alle deler untatt motor... kosta meg 1500,- hehe jeg vant Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg