golfcab Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 selger de gamle felgene mine om noen er inntriserte. de er av typen wolfrace octane. 7x15", et 35, 4x100. felgene er hele og pene. 2gode og 2 dårlige dekk. nypris 6600.- (kvittering medfølger) prisant 3500.- ta gjerne kontakt på 92089811 Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 bilder? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hei er ny på forumet, så sliter litt med dette bilde greiene :( men du kan gi meg en mail adr så ken eg sende deg et bilde. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 lag deg en konto på http://www.photobucket.com og så kompierer du inn det som står i ruta "img" inn i tråden (tror det går med det som står i "tag" ruta også). Koster ingen ting og du slipper å sende bilder til halve norge:P Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 takker for svar...skal se hva eg får til ikveld. nå får eg prioritere det som står i garasjen :well Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg