TurboLeon Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Har nettop kjøpt meg en seat leon, og har derfor rød belysning inne i bilen, lurte på om det er muligheter for å skifte belysningen på cd spillern min til rød belysning(Pioneer 8600MP) Og hvordan gjøres dette? Svar motas med stor takk :) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Har nettop kjøpt meg en seat leon, og har derfor rød belysning inne i bilen, lurte på om det er muligheter for å skifte belysningen på cd spillern min til rød belysning(Pioneer 8600MP)Og hvordan gjøres dette? Svar motas med stor takk :) Alt er mulig.. Du må da lodde inn nye dioder i frontpanelet. Jeg har ikke demontert et slikt panel, men på de andre spillerene til pioneer jeg har "modda" har det ikke vært no fargefilter, men dioder i forskjellige farger. Pioneer kan skaffe frem dioder, så hvis du vil, så send meg en mail til audio_art@c2i.net, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg med det, eller ring 90139894 Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg