beemern Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 momo polk... er det noen som har prøvd de basserne før.? jeg har bestilt meg en momo polk 15" bare for og prøve.. noen som vet hvordan kasse og litt div.? http://www.deal.no/produkt.cfm?id=93689 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 ingen.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 de spiller greit, men ikke noe mere enn det heller. dypbass er et fremmedord for de... regner vel med at ca30-50liter uten port skulle bli greit men de eldre basserne til polk er veldig bra. tenker da på db serien, gnx og ikke minst ex serien(som jeg 2x10" og 2x12" nye i eske...he,he,he) men lykke til, kan jo hende du blir fornøyd selv om jeg ikke liker de basserne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 ok, for jeg har hørt litt div om dem.. men har på strømmenbilradio, mente at det var de beste basserne han hadde.. har også hørt at dem er veldig strømsterke.. at dem trenger mye futt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 at dem er tungdrevne er vel å ta litt i... trenger ikke sååå mye guffe for å spille, slik dem gjør... men du får prøve deg frem lykke til iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunkendriver Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Momo polk er da bare no ræl... hadde faktisk før kjøpt boss subber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 der er jeg ikke enig da ! polk momo sine bassere er ikke av den ypperste kvaliteten jeg ønsker, men dem er bedre enn boss sine mener nå jeg da. men de andre subbene til polk er bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunkendriver Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hadde en test av det. 2x boss ripper vs 2x polk momo. bossene hadde best lyd og mest lyd... Edit: Kjøpte faktisk cadence ultradrive og ingen av de overstående... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg