locktite Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Sint pug! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 deilig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 gruppe b er d vell ikke men, er vell heller pikes peak d der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 gikk friskt ivartfall :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 gruppe b er d vell ikke men, er vell heller pikes peak d der så kjekt Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Mhm.. Climb Dance heter filmen. Ari Vatanen kjørte i 1988 og Robby Unser i 1989 med den 405 T16`n Gr.B bilene dominerte der iverthfall når dem kjørte der. Det gjorde Audi i 1985. Der fikk dem lov til å ha større hekkspoilere og større frontspoilere bl.a enn i rally Mvh Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Det der tror jeg er den beste filmen jeg har sett fra Pikes Peak! Sykt å se på hvor langt ned det er når det blir filmen fra helikopter, og hvor nært kanten de kjører. :eek: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Dæven, der snakker vi satsing på høyt nivå. Hehe. Rimelig nærme kanten den ene gangen:oohh Kan godt legge ut flere tilsvarende filmer, om noen har. Av en S1 hadde vel heller ikke vært å forakteyummy Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Mhm.. Climb Dance heter filmen. Ari Vatanen kjørte i 1988 og Robby Unser i 1989 med den 405 T16`n Gr.B bilene dominerte der iverthfall når dem kjørte der. Det gjorde Audi i 1985. Der fikk dem lov til å ha større hekkspoilere og større frontspoilere bl.a enn i rally Mvh sant det vatanen er rå i den bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS13 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Søk på Ari Vatanen på video google så kommer det opp en film ved navn Rally Manx, der får man sett hvor fort det går! Utrolig rå film forresten Siter Nissan 200sx med div. mods http://www.vingergatebil.kwn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 det der er vel siste gang rekorden ble slått opp pikes peak før Rod millen satte den som fortsatt står i 1994 mens hans Pikes Peak Celica Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Søk på Ari Vatanen på video google så kommer det opp en film ved navn Rally Manx, der får man sett hvor fort det går! Utrolig rå film forresten Her går det fort!! :drive2 http://video.google.com/videoplay?docid=4978178214381866033&q=Ari+Vatanen Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 var litt av en vinge og :P Her går det fort!! :drive2 http://video.google.com/videoplay?docid=4978178214381866033&q=Ari+Vatanen Right......donk....oh dear god... :lol Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Søk på Ari Vatanen på video google så kommer det opp en film ved navn Rally Manx, der får man sett hvor fort det går! Utrolig rå film forresten Rally Manx er jo et engelsk rally ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Right......donk....oh dear god... :lol Av en eller annen grunn skjønner jeg ham j*vlig godt. Det der er vel det en kan kalle close call?? Tipper det kom flekk i buksene:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg