BuggyBoy Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hello people. I have a tiny problem... I would like to repaint my vw beach buggy but i dont know how it would be cool... So if someone could help me and try to find a cool combination with photoshop i would be happy. So please show me how creative u can be. Let the car be as it is but change the paint as much as u like. MAKE IT COOL !!! If you need bigger pictures it can be mailed if u need. Write me a mail at jacob.steffensen@gmail.com and i will send other bigger photos... Thanks - BuggyBoy from Denmark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BuggyBoy Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Nice job...! Other cool ideas??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BuggyBoy Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hmmm... No other cool ideas??? Show me your creativity... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 du veit du kan skrive dansk? er ikke så vanskelig å forstå :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BuggyBoy Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jamen så skriver jeg da dansk istedet for hvis det er nemmere... Tak for de to billeder der er blevet lavet tidligere. Men jeg mangler stadig lidt inspiration til hvordan min bil får en super fed lak. Så hvis i har nogle forslag vil det være super fint. Jeg ved der sidder folk derude der er super god til photoshop og som sikkert har ideer til min bil... Tak. Hilsen Jacob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg