Rampete Rover Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hepp, kanskje noen vil kjøpe min gamle golf, egner seg sikkert mest som delebil, men er 95% komplett. Specs: Golf D -81 (tror jeg) Motor -89 Passat turbodiesel Dårlige hjul Rust alle steder en golf skal ha Ny frontrute Nye lykter defekt clutch en dyse som lugger på motorn når den er kald motor har visstok ganske ny turbo bremsene henger på ene forhjulet avhediges til førstemann som dukker opp med bilhenger og vrakpant, eller bud over Bilen står i Lødingen i Nordland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 har du bide av den? Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rampete Rover Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Ikke for øyeblikket, men skal se om jeg kan få organisert noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg