ommon Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er det noen som har bygget kasse til 2 Dy9410? viss de e. Ønsker eg gjerne teiniger og gode råd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er det noen som har bygget kasse til 2 Dy9410?viss de e. Ønsker eg gjerne teiniger og gode råd:) mener at det var en laaaaang post om dette her på forumet et sted!! bare å bruke søkefunksjonen!! mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei ommon!!! Har disse elementene. Ble anbefalt å bygge litt større kasse enn det Eltek anbefalte. Da får du litt dypere\fyldigere bass. Eltek satser mest på HiFi serru!!:D Så...med det tipset bare bygget jeg i vei helt enkelt...en kasse som passet bilen og endte på ca 46.5 Liter. altså 23.25L på hvert element mot anbefalte 15 L. Burde kanskje laget en skillevegg eller avstiver inne i kassa, men satt inn et vindu på baksiden som gjorde det litt mer komplisert. Grunnen til at jeg laget kassa såpass stor er at da kan jeg bygge ned volumet med klosser etterhvert hvis kassa blir altfor stor. ikke peiling på hva tuninga på kassa er med dette volumet. Har ikke fått testet kassa i bil ennå så kan ikke si mer om åssen det spiller. Håper dette ga deg litt å gå på!!! :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ommon Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Takker for det tipset:) Har nemligt tengt å lage litt støre kasse selv. Hva forsterker har du tengt å bruke på dei då???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 har du testet elementene? Hvordan spilte de i den kassa der a? Er sugen på noe slikt jeg også. Kan fort hende at jeg ender opp med noen av de happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 ommon: fikk tak i en Rockford 1501bd som jeg har tenkt å bruke. den gir vel ca 17-1800 wrms i 2ohm!! :peace: klarer seg sikkert med en litt mindre en også...hehe....skal spille vettet av de elementene!!! knock Heum: har ikke fått testa de skikkelig ennå desverre...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ommon Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har fått testa mine no spilte ganske bra:) Men trur eg må ha ein forsterker til sån att eg har ein på kver sub:) Blir nok ikkje med det samme trur eg, dynabel BF2502 kosta jo flesk!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg