OLZ1 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hmm....var stilig det ja, men må jo si at det kittet får bilen til å ligne på en lotus eller cayman....mulig jeg som driter meg ut her nå, men joa, det var jo kult. får helt sikkert mr2'en til å stråle den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 http://www.andysautosport.com/ sender til norge, regn med mellom 500 og 700 dollar i frakt for ett bodykit. Er vell 3mm led pærer og 5mm led pærer til bakgrunsbelysning! Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenas Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hvordan veit jeg att man får riktig farge til bilen eller må de lakkeres selv til fargen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg